W związku z aktualną sytuacją epidemiczną, w trosce o bezpieczeństwo Klientów i pracowników, informujemy o wprowadzonych od 19 października 2020 r. ograniczeniach w działalności Biura Obsługi Klienta Ciepłowni Rydułtowy Sp. z o.o.
Bezpośrednie kontakty z Klientami ograniczamy do niezbędnego minimum, zachowując wszelkie obostrzenia sanitarne. Preferujemy kontakt drogą telefoniczną, mailową i pocztową.
Decyzję o konieczności wizyty Klienta w BOK podejmuje Biuro Obsługi Klienta, po rozpatrzeniu okoliczności konkretnej sprawy – prosimy o telefoniczne uzgadnianie terminów ewentualnych wizyt.
Przypominamy:
Kontakt mailowy i telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta jest możliwy tak jak dotychczas, tj.:
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
nr tel. 32 4576611; e-mail: office@ryd.com.pl
adres pocztowy: Ciepłownia Rydułtowy Sp. z o.o., ul. Plebiscytowa 50, 44-280 Rydułtowy
Osoby zainteresowane przyłączeniem budynku do sieci ciepłowniczej proszone są o kontakt telefoniczny – nr kom. 667 177 508
W przypadku awarii lub innych sytuacji wymagających naszej interwencji prosimy o kontakt telefoniczny z naszym serwisem – nr tel. 32 7294774; kom. 785 781 732
Wszystkie ważne dokumenty prosimy składać w kancelarii w siedzibie Ciepłowni Rydułtowy Sp. z o.o.
Powyższe środki podjęte zostały do odwołania –prosimy o śledzenie komunikatów.